Hoe blijf je uniek?

Opvallen in een bepaald vakgebied is voor elk bedrijf anders. Een bedrijf dat handelt in producten voor fietsen moet zich op een hele andere manier onderscheiden dan een bedrijf dat pizzadozen ontwikkelt. Wat wel voor alle bedrijven hetzelfde is, is dat zij zich allebei moeten verkopen. Dit kan bijvoorbeeld zijn door het hebben van een onderscheidende website of het adverteren met een opvallende advertentie. Bij Newmore streven wij er dan ook altijd naar om dit telkens weer zo origineel mogelijk te doen.  

Uniek zijn

Advertenties worden tegenwoordig overal gedeeld en getoond. Op een normale dag krijgen mensen rond de 375 advertenties te zien. Als je hiertussen wilt opvallen is het hebben van de juiste advertentie belangrijk. Bij Newmore vinden wij het maken nieuwe opvallende advertenties altijd weer een leuke uitdaging. Want dit is niet alleen voor de klant maar ook voor ons een mooi visitekaartje naar de buitenwereld. Om een goede advertentie te ontwikkelen proberen wij samen met de opdrachtgever altijd out-of-the-box te denken. Juist door dingen eens op een andere manier aan te pakken krijg je vaak een heel onderscheidend resultaat. Dat maakt je uniek.

Eigen inbreng

Het komt natuurlijk ook weleens voor dat wij bij Newmore een opdracht krijgen van een bedrijf dat ons de mogelijkheid geeft om zelf de invulling van een advertentie te bedenken. Zo kregen wij deze opdracht van het bedrijf Horse Service International. Tijdens deze opdracht konden wij helemaal losgaan met onze skills in het ontwerp en design. Het eindresultaat was dan ook verbluffend. De advertentie is enorm opvallend geworden en precies passend voor het bedrijf. Buiten dat het voor de opdrachtgever belangrijk is dat de advertentie opvalt is dit ook voor ons het geval. Met het ontwikkelen van deze advertentie hebben wij de kans gekregen om aan potentiële klanten één van de vele mogelijkheden te laten zien die beschikbaar zijn bij Newmore.

Creatief denken

Bij Newmore proberen wij altijd onze klanten, en ons zelf, te stimuleren om creatief te denken. Want om je te kunnen onderscheiden via een advertentie is het belangrijk dat je bij sommige dingen net even wat verder en creatiever denkt dan je normaal doet. Kijken wat je concurrentie doet is niet altijd verkeerd, maar dit nadoen maakt je niet opvallend. Het toevoegen van je eigen kracht zorgt ervoor dat je mensen aanspreekt en onderscheidend bent. Want wat de klant soms ziet als niet mogelijk, willen wij juist wél mogelijk maken.

 
Is jouw bedrijf toe aan bijvoorbeeld een nieuwe advertentie of heb je juist een ander heel gaaf idee? Dan willen wij graag daarbij helpen! Neem contact met ons op of kijk eerst even in ons portfolio om een algemene indruk te krijgen van de eindeloze mogelijkheden.