Newmore on tour naar Horse Event

17 september 2019

Buiten het organiseren van de Dutch Sport Horse Sales en de Limburgse Veulenveiling, die op 24 en 25 september gaan plaatsvinden, waren wij ook druk met alle voorbereidingen voor Horse Event waar wij met de Horse&Country-stand aanwezig zijn geweest. Horse Event is onder de paardenliefhebbers een heel populair event waar jaarlijks 42.000 bezoekers op af komen. Tijdens de voorbereidingen voor onze stand op het evenement, die ik deze keer mocht organiseren, kwam ik erachter dat het veel meer werk is dan ik vooraf had verwacht. Om de sfeer van het Horse Event nóg beter over te brengen heb ik buiten deze blog óók een vlog gemaakt waarin ik vertel en laat zien wat wij allemaal het afgelopen weekend hebben gedaan.   

 

Vertrouwen

Al ruim drie maanden van tevoren begonnen bij ons de voorbereidingen voor het Horse Event. Doordat Horse&Country voor de klanten enkel online te bereiken is vinden wij het belangrijk om de mogelijkheid te hebben de klant ook een keer face-to-face kunnen spreken. Door met de klant in gesprek te gaan kunnen wij hun mening horen en is het daarbij voor de klant fijn om een gezicht bij een bedrijf te kunnen vormen. Dit schept op termijn ook meer vertrouwen bij de klant als zij weten dat zij een echt aanspreekpunt hebben. Maar buiten het spreken van de huidige klanten, hadden wij ook het doel om nieuwe klanten voor Horse&Country te werven. Om dit allemaal te bereiken was het voor ons dus noodzakelijk om zo veel mogelijk bezoekers van Horse Event in onze stand te krijgen. De beste manier hiervoor is het opzetten van een winactie waar ik in de vlog meer over vertel.

Geheimwapen

Buiten de winactie waarbij de bezoekers de kans kregen om meerdere prijzen te winnen, konden de bezoekers give-a-ways in onze stand krijgen. Zo gaven wij niet alleen flyers, waarop wij informatie gaven over de zender en haar online services, weg maar hadden wij ook nog een andere give a way. Het geheimenwapen dat wij hiervoor hebben ingezet waren de met Horse&Country bedrukte pennen. De kracht van deze pennen is, buiten dat ze enorm lekker schrijven, dat de gebruiker van de pen elke keer het logo van Horse&Country ziet. Hierdoor zorgen de pennen voor de branding van het merk doordat elke wanneer de pen wordt gebruikt, de gebruiker het logo ziet en zo onbewust aan Horse&Country denkt. Door de combinatie van de winactie en de gratis pennen hadden wij de hele dag veel aanspraak met zowel geabonneerden als niet geabonneerden op de online service wat ons weer mooie inzichten heeft gegeven.

Het Horse Event was voor Horse&Country een goed evenement en voor mij weer een hele gave ervaring. Bekijk de vlog om een echte impressie van het door ruim 40.000 personen bezochten evenement.