Na 7 jaar breekt een nieuw tijdperk aan voor Newmore

Na 6,5 jaar compagnonschap heeft Luc in oktober aangegeven een nieuwe uitdaging aan te gaan. Hij kreeg de kans om bij zijn broer aan de slag te gaan in het bedrijf Preza Poorten. Een kans die hij met beide handen heeft aangegrepen. Daisy zal Newmore (voorheen Equine MERC) voortzetten met het huidige team. We zijn de afgelopen maanden druk bezig geweest om het uittreden van Luc uit Newmore zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat de klanten hier geen last van ondervinden!

In januari 2014 is Newmore opgericht met de missie om hippische ondernemers te helpen bij hun marketing. Jarenlang hebben we de werkzaamheden met veel plezier uitgevoerd en een grote groep hippische ondernemers geholpen met nieuwe websites, passende marketingcampagnes en het organiseren van verschillende (grote) evenementen.

Omdat er steeds vaker interessante marketingaanvragen binnenkwamen van ondernemers buiten de hippische wereld, hebben Daisy en Luc in januari 2019 besloten om de naam Equine MERC om te dopen tot Newmore. Op deze manier konden we niet alleen hippische bedrijven helpen. De afgelopen twee jaar zijn voorbijgevlogen en kijken we terug op veel mooie projecten.

Daisy over het uittreden van Luc
“We kijken beiden terug op zeven mooie jaren, waarin we met bloed, zweet en tranen het bedrijf hebben opgezet en succesvol hebben laten groeien. Beginnend met z’n tweeën aan de keukentafel tot in de late uurtjes tot aan alle mooie projecten die we hebben mogen realiseren. Dit alles was niet mogelijk geweest zonder het topteam, die we door de jaren om ons heen hebben verzameld. Ik zal Newmore voortzetten en ik heb samen met mijn team enorm veel zin in de toekomst!”

Hoe de toekomst eruit komt te zien?
Daisy: “Die zie ik heel positief in! We hebben natuurlijk onze grafisch vormgeefster Liz, die allerlei mooie creaties maakt voor onze klanten. Sinds 1 oktober hebben we ook een nieuw teamlid erbij: content marketeer Ilse Pegels, die alle websites, funnels, social mediakanalen en campagnes van waardevolle content voorziet. Met z’n drieën en de partners waar we direct en nauw mee samenwerken, gaan we met veel zin 2021 in!”