BISC

Als agent van internationale hippische merken zorgt Buijsse International Sports Company (BISC) voor een duidelijke communicatie tussen merken en ruitersportzaken.

Van online onzichtbaar naar super zichtbaar

Websiteontwikkeling | Dealer-functie | Beursagenda | Dealer branding

Van online onzichtbaar naar super zichtbaar

  • Websiteontwikkeling
  • Dealer-functie
  • Beursagenda
  • Dealer branding

Highlights

  • Hybride website
  • Dealer functie
  • Merken goed uitgelicht
“Newmore heeft mij ontzettend goed geholpen met onze online zichtbaarheid. Het proces van de tekentafel naar de uiteindelijke website verliep soepel. Ik ben blij met het eindresultaat.”

Coen Buijsse, eigenaar BISC

Het doel van de website

Bij het ontwerpen van de nieuwe website hebben wij gezorgd dat de website voor zowel de internationale merken, de ruitersportzaken én de consumenten interessant is om te bezoeken. Zo worden alle merken die via BISC worden geïmporteerd met een eigen pagina uitgelicht. Maar wat echt gaaf is aan de website is de special op maat gemaakte dealerfunctie. Hierop zijn alle dealers per merk terug te vinden.

Dealer-functie

Stel je bent als consument op zoek naar een specifiek merk of je wilt als retailer weten welke andere winkels een specifiek merk verkopen. Precies voor dat soort situaties hebben wij de dealermodule voor de website van BISC ontwikkeld. Deze hebben wij op elke pagina van een merk toegevoegd. De websitebezoeker ziet dan op een landkaart waar alle dealers die met BISC samenwerken zijn ingevoerd in combinatie met de merken.

Hybride website

De nieuwe website is iets bijzonders. Dit komt mede doordat het een hybride website is. Een groot voordeel van hybride websites is dat er veel naar wens kan worden aangepast. De mogelijkheden qua ontwerp zijn hierdoor heel divers. Onder andere door hierdoor hebben wij de merken fantastisch kunnen uitlichten en de website volledig in de huisstijl van BISC kunnen realiseren.

Plan jouw gratis inspiratiesessie!