Bonheur by Lust

Sinds 2018 is Bonheur by Lust de culinaire belevenis op de Middenbaan In Barendrecht met een gezellige lunchroom en grand café. Bonheur is begonnen uit de gedachte om een lokale ontmoetingsplek te creëren, waarbij (seizoens) producten van hoogwaardige kwaliteit in verbinding staan met een uitstekende smaaksensatie en gastbeleving. 

Een totaalpakket

Voor grand café Bonheur by Lust zijn we de afgelopen maanden aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een nieuwe website met een reserveringssysteem, het ontwerpen van nieuwe menukaarten en een make-over van de huisstijl en social mediakanalen. Hiervoor hebben we een sterke contentstrategie ontwikkeld, waarbij we het aanbod in een nieuw jasje hebben gestoken. Het vormde het totaalpakket voor een frisse start!

Een totaalpakket

Voor grand café Bonheur by Lust zijn we de afgelopen maanden aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een nieuwe website met een reserveringssysteem, het ontwerpen van nieuwe menukaarten en een make-over van de huisstijl en social mediakanalen. Hiervoor hebben we een sterke contentstrategie ontwikkeld, waarbij we het aanbod in een nieuw jasje hebben gestoken. Het vormde het totaalpakket voor een frisse start!

Highlights

  • Social media
  • Grafische vormgeving
  • Website
  • Fotografie
“Onze website ziet er top uit! Deze heeft samen met de social media posts en menukaarten een moderne uitstraling. Newmore heeft voor Bonheur by Lust een geheel nieuwe huisstijl gecreëerd met bijpassend handboek. Alles is op elkaar afgestemd.”

Alex Wolf, Eigenaar Bonheur by Lust

Hybride website

De website van Lust hoeft geen hoge ogen te scoren op Google, daarom hebben we gekozen voor een hybride website. Dit is een template website die helemaal naar de door ons gerealiseerde huisstijl wordt omgebouwd. Belangrijkste voor de website is dat de menukaart volledig terug te vinden is.

Social Media

Een van de belangrijkste factoren in het ontwikkelen van een sterke online merkidentiteit en huisstijl, is consistentie. Dit zorgt ervoor dat de doelgroep sneller herkent van welke organisatie het social media bericht afkomstig is. Om die reden werken we met vaste stramienen, die afwisselen met kleur en beeld. 

Fotografie

Natuurlijk is onze fotografe ook weer langs geweest bij Lust. Door gebruik te maken van eigen fotografie, wordt een eenheid gecreërd in alle communicatie uitingen, zowel intern als extern. Daarbij leren we de klant nog beter kennen en de informatie die we tijdens de fotodag opgedaan hebben, is verwerkt in de nieuwe website!

Plan jouw gratis inspiratiesessie!