IMOTA

IMOTA helpt industriële productiebedrijven, middels een team van 50 ZZP’ers, aan tijdelijke capaciteit. Bijvoorbeeld als een productielijn onderhoud nodig heeft, maar het vaste team niet beschikbaar is. Ze staan het productiebedrijf tijdelijk bij door het project goed te inventariseren en te koppelen aan de juiste vakmensen.

Een totaalplaatje

Naamsverandering | Huisstijl | Websiteontwikkeling | Fotografie

Een totaalplaatje

  • Naamsverandering
  • Huisstijl
  • Websiteontwikkeling
  • Fotografie

Highlights

  • Logo & Huisstijl
  • Website
  • Fotografie
“Door ons op het juiste moment de juiste input te geven is Newmore perfect in staat om je bij het project te betrekken. Dit zorgt ervoor dat je goed begrijpt waarom je bepaalde keuzes wel of niet moet maken.”

Jeroen Vermeer, eigenaar IMOTA

Logo & huisstijl

Om een passende uitstraling bij het bedrijf te creëren, zijn we begonnen met een strategische sessie. Tijdens deze sessie kwamen we samen met Jeroen Vermeer, eigenaar van (toen nog) JV Techniek, tot de conclusie dat een andere naam beter zou passen bij het bedrijf. Na een brainstormsessie kwamen we tot een unaniem besluit: IMOTA. Natuurlijk hoort bij een nieuwe naam, ook een nieuwe huisstijl. Het letter- en kleurgebruik hebben we speels, maar toch ook zakelijk gehouden. Hierdoor krijgt het geheel een vriendelijke en solide uitstraling.

Hybride website

In het geval van IMOTA was een hybride website het meest passend. Door een template te combineren met een stukje maatwerk, sluit de uitstraling van de website goed aan bij de vernieuwde huisstijl. Om de gebruikerservaring zo fijn mogelijk te maken, zijn er duidelijke call-to-actions verwerkt op iedere pagina. Hierdoor kan de bezoeker op iedere pagina direct contact opnemen. Door het invullen van een e-mailadres, in ruil voor gratis advies, verzamelen we e-mailadressen die op een later moment gebruikt kunnen worden voor een nieuwsbrief.

Fotografie

Luc, onder andere onze in-house fotograaf, is verschillende keren bij IMOTA geweest om alle foto’s van het bedrijf en de projecten te schieten. Bij iedere website die wij maken zit een standaard fotodag inbegrepen, dit is handig voor de content op je website, maar je kunt op deze manier ook al je andere uitingen in een bijpassend jasje gieten. Zo hebben wij ook busbestickering mogen maken in de nieuwe huisstijl, waar Luc vervolgens door middel van flitsers hele coole foto’s geschoten heeft!

Video’s

Plan jouw gratis inspiratiesessie!