Dutch Flower House

Als groothandel in premium kwaliteit droogbloemen levert Dutch Flower House wereldwijd, met als focusmarkt de US, aan diverse sectoren.

Huisstijl

Als groothandel in premium kwaliteit droogbloemen levert Dutch Flower House wereldwijd, met als focusmarkt de US, aan diverse sectoren waaronder retail, hotels, en bedrijven. Ons doel was om een merkidentiteit te ontwikkelen die niet alleen de hoogwaardige producten weerspiegelt, maar ook de Nederlandse oorsprong van het bedrijf en de schoonheid van droogbloemen benadrukt. Het gerealiseerde logo en de bijbehorende brandingmaterialen vormen een samenhangend geheel dat de kernwaarden van Dutch Flower House weerspiegelt. We hebben in het logo gekozen voor een lettertype van Nederlandse makelij, een subtiele knipoog naar de afkomst van het bedrijf. In het ontwerp is ook een droogbloem geïntegreerd waardoor direct de connectie met het product ontstaat.

Catalogus

Met een focus op het leveren van hoogwaardige droogbloemen aan retail, hotels en bedrijven wilden we een catalogus ontwerpen die niet alleen informatief is, maar ook de schoonheid van de producten in de schijnwerpers plaatst. Uiteraard is de catalogus ontwikkeld volgens de huisstijl van Dutch Flower House. Het kleurenpalet, de typografie ende grafische elementen zijn afgestemd op de visuele identiteit van het merk. Door te spelen met fotografie en lay-out hebben we ervoor gezorgd dat de catalogus niet alleen informatief is, maar ook aantrekkelijk. Door sfeerbeelden van de droogbloemen te gebruiken, krijgt de klant een goed beeld van de producten. De catalogus is ontworpen met het oog op gebruiksgemak. Een doordachte indeling en navigatie maken het eenvoudig voor klanten om de gewenste informatie te vinden en door het assortiment te bladeren.

Bekijk de website

Neem contact met ons op

Door contact met ons op te nemen, gaan we samen kijken hoe jouw bedrijf een uitblinker wordt.

Klik hier