Helpt industriële productiebedrijven aan tijdelijke capaciteit. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt met een groot team ZZP’ers.
In het geval van IMOTA was een hybride website het meest passend. Door een template te combineren met een stukje maatwerk, sluit de uitstraling van de website goed aan bij de vernieuwde huisstijl. Om de gebruikerservaring zo fijn mogelijk te maken, zijn er duidelijke call-to-actions verwerkt op iedere pagina. Hierdoor kan de bezoeker op iedere pagina direct contact opnemen. Door het invullen van een e-mailadres, in ruil voor gratis advies, verzamelen we e-mailadressen die op een later moment gebruikt kunnen worden voor een nieuwsbrief.
Om een passende uitstraling bij het bedrijf te creëren, zijn we begonnen met een strategische sessie. Tijdens deze sessie kwamen we samen tot de conclusie dat een andere naam beter zou passen bij het bedrijf. Na een brainstormsessie kwamen we tot een besluit: IMOTA. Bij een nieuwe naam hoort ook een nieuwe huisstijl. Het letter- en kleurgebruik hebben we speels, maar toch ook zakelijk gehouden. Hierdoor krijgt het geheel een vriendelijke en solide uitstraling.
“Door ons de juiste input te geven is Newmore perfect in staat om je bij het project te betrekken. Dit zorgt ervoor dat je goed begrijpt waarom je bepaalde keuzes wel of niet moet maken.”
Door contact met ons op te nemen, gaan we samen kijken hoe jouw bedrijf een uitblinker wordt.