Deze ambitieuze paardenman heeft als doel om grensverleggend te zijn in het fokken van sportpaarden met een hoog bloedaandeel.
Rust en overzicht. Dat is de uitstraling die de website van Stoeterij Vissers moest krijgen. Door het kiezen van bepaalde kleuren en het opzetten van een overzichtelijke indeling is dit ook zeker geslaagd. Op de site is voor de klanten alle benodigde informatie te vinden over de paarden en filosofie van de stoeterij.
In het logo moeten klanten kunnen zien dat het om een paardenbedrijf gaat. Door paarden met het de naam Vissers te combineren zijn wij op het zeepaard gekomen, het perfecte icoon voor Stoeterij Vissers. Het groen in de huisstijl straalt rust en kracht uit en verwijst naar de weide waar de veulens opgroeien. Omdat de paarden na loop van tijd de stal weer verlaten is de kop van het zeepaardje in tegengestelde richting van de tekst geplaatst.
Stoeterij Vissers heeft ervoor gekozen om een social media abonnement af te nemen. Hiermee zorgen wij dat alle social mediakanalen up-to-date blijven, maar ook voorzien zijn van leuke berichten tijdens de feestdagen.
“Het team van Newmore heeft ervoor gezorgd dat de huisstijl zowel online als offline overal is doorgevoerd.”
Door contact met ons op te nemen, gaan we samen kijken hoe jouw bedrijf een uitblinker wordt.